Odpowiednio się odżywiając można znacznie zmniejszyć ryzyko raka, wystarczy przestrzegać kilku zasad i uważniej dobierać produkty. Naukowcy twierdza, że nawet 30% wszystkich zachorowań na raka jest wynikiem złego odżywiania się. Mówi to nam, że właśnie odżywiając się prawidłowo znacznie zmniejszymy ryzyko chorób. Oczywiście wracamy tu do tego, co jest praktykowane i nagłaśniane już od wielu lat.

Postawić na pięć porcji dziennie warzyw i owoców. Trzeba tylko starać się unikać tych warzyw i owoców, do których uprawy stosuje się wyjątkowo silne środki chemiczne. Sięgajmy, zatem po jabłka, banany, ziemniaki i ogórki. Niezastąpione są też zdrowe tłuszczowe kwasy omega-3, znajdziemy je w rybach. Nie Arley jednak przesadzać z Tyńczykiem i łososiem gdyż ryby te pływają długo i często znajdują się w wodach brudnych. Bezpieczniejsze są takie ryby jak makrela, sola oraz sardynka. Możemy tez jeść mięso czerwone, odstaw kaszankę i karkówkę. Jeśli już marzysz to bez tłuszczu. Jeśli chodzi o pieczywo to postaw na chleb z pełnego ziarna, zawarty w nim błonnik wpływa dobroczynnie na nasz organizm. Pomaga on tez w usuwaniu zanieczyszczeń z jelit. W diecie powinien tez jak najczęściej zagościć granat, cebula potrawy przyprawiaj kurkumą. Pic należy natomiast zieloną herbatę, która utrudnia przedostawanie się komórek rakotwórczych do krwiobiegu. Jeśli chcesz zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka piersi to używaj oliwy z oliwek.